Administratorės darbas nėra toks lengvas, kai ateina laikas planuoti kokius nors svarbesnius įvykius. Šį kartą man ant nosies galo – konferencija, kuriai reikia ir surasti tinkamą vietą, ir nusamdyti lektorius, ir pagaminti tam tikrą dalomąją medžiagą, tokią, kaip čia http://www.onprint.lt/li/atvirukai-kvietimai/. Kvietimus ir atvirukus siųsime žiniasklaidai ir asmenims, kurie čia neturės realiai jokių pareigų, tačiau jų apsilankymas mums būtų suvokiamas kaip garbė ir privilegija, o dovanosime jiems tokius kalendoriukus iš „OnPrint“: http://www.onprint.lt/li/kalendoriai/products/. Aišku, jie bus papuošti visais reikalingais logotipais ir kitomis būtinomis rėmėjų parodymo išraiškomis. Kokių smulkmenų reikia, norint užtikrinti pilnai suorganizuotą ir suplanuotą konferenciją?
Dalomoji medžiaga
Kad ir kaip svarbu atrodytų visokie ženkleliai, suvenyrai ir renginio gražūs aspektai (papuošimai, apipavidalinimas, jauki erdvė ir pan.). Tačiau vis tiek neišvengiamai vienas svarbiausių dalykų yra informacija ir jos sklaida. Juk konferencijos tikslas (bent jau šitos ir visų kitų, kurias organizuojame mes), yra surinkti žmones, kurie pasidalintų vertinga informacija. Kadangi ateis daug žiniasklaidos, tai būtina paruošti dalomąją medžiagą. Ji bus reikalinga ir paprastiems žmonėms, ne tik žiniasklaidai. Tai reiškia, kad dalomosios medžiagos reikia kiekvienam svečiui. Reikia parengti gerus konspektus ir juos atspausdinti. Norime, kad būtų gražiai įrišta, todėl gal naudosimės „OnPrint“ paslaugomis.
Atributika – suvenyrai
O toliau jau ir seka visokia atributika. Kaip visada, tradiciškai mus domina puodeliai su paveikslėliais ir logotipais, taip pat tušinukai, vizitinės kortelės, lankstinukai. Atributika ir suvenyrai yra būtini visur ir visada, ir jiems pinigų tenka išleisti, tačiau be jų – neišsiversi. Svarbu yra apdovanoti tuos žmones, dėl kurių atvykimo esame labiausiai patenkinti. Tam, kad jie mus prisimintų geruoju. Žinoma, čia gerai tinka ir įvairūs kalendoriukai, tai visada geras būdas pradžiuginti susirinkusius žmones.
Gražūs kvietimai
Jau planuojant konferenciją iš anksto, aiškėja, kad kvietimai turi būti išsiunčiami bent dvi savaites prieš renginį, o likus dviem dienoms iki renginio reikia paskambinti visiems ir paklausti, ar dalyvaus. Be abejo, kad ir pats kvietimas turi būti ne kažkoks pats prasčiausias variantas, o kažkas gražaus ir išskirtinio – kad žmonės, gavę tuos kvietimus, bent jau tikrai norėtų į juos pasižiūrėti, norėtų juos atsiversti, perskaityti, kur yra kviečiami, ir ten ir atvykti. Aišku, kad norisi, jog kvietimai būtų kokybiški ir gražūs. Tad maketuojame juos su specialistais pasitardami, naudodami tik profesionalų paslaugas. Taigi, viskas, ką išvardinau, yra atsakomybė kiekvieno žmogaus, organizuojančio konferenciją, tačiau be jos yra ir dar šimtą kartų daugiau darbo.